הצלחתי למכור בזכות מרן

סיפורו הבלתי יאמן של סופר סת"ם המתגורר בירושלים. כך הוא מספר:
"לפני למעלה משנה הזמין אצלי מאן דהו ספר תורה קטן במיוחד., כמובן שספר במידות כאלה אינו דבר שמזדמן בכל יום, העלות שלו יקרה, ומאידך גם המאמץ והאחריות בכתיבתו הינם מעבר למאמץ שיש בכתיבת ס"ת רגיל.
עבדתי קשה מאוד על הס"ת, והנה זמן קצר לפני סיום כתיבתו הודיע לי הלקוח שהוא לא רוצה לקנות ממני את הספר ועלי למצוא לקוח אחר… כך בפשטות ללא הקדמות וללא התנצלות.
בתחילה הייתי אופטימי, והשתעשעתי בתקוות שמיד אמצא לקוח חדש לספר והכל על מקומו יבא בשלום, אך עבר חודש וחודשיים ועוד חודש ועוד חודשיים, פרסמתי בכל המקומות האפשריים, וכך חלפו שישה חודשים שעדיין הספר מחכה לגואל.
לקראת ז' באדר, סיפר לי חבר שיש סגולה עצומה ביום זה שבו מתגלה המנהיגות בעולם. הוא מכיר אברך שהמליץ לו להדליק נרות לכבוד מרן ולמסור שם לתפילה בציון הקדוש.
כמו כן תרמתי כיבוד שיונח ליד הכניסה לבית הקברות לרווחתם של כל הבאים לציון הקדוש של מרן לאחר שעשיתי את אמר לי חברי, "דע לך כי מרן לא נשאר חייב למי שעושה לכבודו"
לאחר תפילת מנחה התפללתי מעומק הלב שבזכות מרן אזכה למכור כבר את הספר תורה שברשותי.
לא חלפו עשר דקות ואני מקבל שיחה מאחד שרכש ממני סת"ם לפני שנים רבות ומאז לא שמעתי ממנו.
"שלום לך" הוא אומר "אני בציון של מרן, ופגשתי כאן ידיד מאנגליה שמחפש בדחיפות ספר תורה קטן במיוחד ומוכן לשימוש, יש לך רעיון איך לעזור לו?"
במשך דקות ארוכות עמדתי נדהם ללא יכולת להוציא מילה מפי, הייתי בטוח שמישהו חומד לי לצון, אך הלה דחק בי שאעזור לו…
עד שסוף סוף התעשתתי, סיפרתי לו בהתרגשות: "יש לי בדיוק ספר תורה שמחכה רק לך!
תוך שעות ספורות עבר הספר תורה לבעליו בתיווכו של מרן" מאז אני מסייע קבוע למוסדות התורה והחסד ליד ציונו של מרן